Хипермаркети мамят с пилешки бутчета

Пилешки бутчета от страната на лалетата са предстаявни като българско производство във веригата хипермаркети „Кауфланд „.
hypermarket

hypermarket-300x451
Image: Cristian Ghe

От днес фирмата “Кауфланд България ЕООД енд Ко” има забрана от Комисията за защита на потребителите /КЗП/ да подвежда купувачите за произхода на месото.

Комисията е установила, че в хипермаркетите има двойни етикети –един със страна на произход България и втори – с доставчек фирма “Пилко ЕООД”. Потребителите, които прочетат първия надпис, може да се заблудят, че месото е прясно охладено. Качествата и цената на двата местното и транспортираното отдалече пилешко са доста разлчни, затова двойните етикети удрят и джоба на купувача.

Инспекторите са установили нередности при обозначаването на 200 кг пилешки бутчета в складовете на един от обектите на Кауфланд. Проверката е извършена съвместно с Българската агенция за безопасност на храните.